El pla de marketing digital

El pla de marketing digital és l’eina bàsica per tal de promoure un negoci a Internet. A través d’ell s’estableix un full de ruta per tal que l’empresa aconsegueixi els objectius que té a internet.

Els plans de marketing de Sinèrgia us facilitarà la presa de decisions: com millorar el lloc web, tipus de continguts a publicar,quines accions dur a terme i quan,quines seran més eficaces per aconseguir els objectius i que siguin coherents amb la política comercial de l’empresa.

Punts que inclou el pla de marketing digital

El pla de marketing digital recull una anàlisis de la situació actual i definiex una estratègia de millora.En concret inclou:

  • Anàlisis inicial: situació de partida, s’avalua el que s’ha fet fins al moment i es defineixen objectius conjuntament amb el client.p
  • Definició d’objectius
  • Estratègies de promoció, s’escollirà es més adequades:
    • Anàlisi i millora del lloc web per tal que sigui indexable i útil per als clients finals.
    • Millora del Posicionament web: SEO, en cas de buscar un major volum de visites
    • Campanyes SEM/PPC, per tal d’obtenir els primers llocs de cercador a través  determinades paraules clau que comprem. És una estratègia amb resultats molt ràpids i útil a curt termini.
    • E-mail marketing (Newsletters), per tal de fidelitzar els clients, proveïdor o públic en general.
    • Xarxes socials, escoltar i comunicar-se amb els seguidors de la marca.

A través d’un pla de marketing s‘escull la millor opció per a cada moment. És una forma sistematitzada d’aconseguir els objectius de l’empresa a Internet.

Necessita més informació sobre un pla de marketing digital? consulti’ns!